Thank You : (中英文歌詞)
謝謝您

I dreamed I went to heaven . You were there with me
我夢見我去了天堂 ,你也一起在那裡
We walked along the streets of gold. Beside the crystal sea
我們走在黃金街道上 在水晶海邊
We heard the angels singing. Then someone called your name
聽到這些天使唱歌 然後有人叫你的名字
You turned and saw a young man. He was smiling as he came
我們轉過身看見一個年輕人,微笑著向你走
He said friend, you may not know me now. But then he said but wait
他說:朋友,你可能不記得我, 可是你記得嗎?
You used to teach my Sunday school . When I was only eight
你曾是我的主日學老師, 那時我只有八歲 ,
Every week you would say a prayer. Before the class would start
每個禮拜上課前,你都會帶我們禱告
One morning when you said that prayer. I asked Jesus in my heart
有一天,當你禱告時.我邀請耶穌進入我心中 

Thank you for giving to the Lord
謝謝你為主獻上
I am a life that was changed
我就是一個因此被改變的生命
Thank you for giving to the Lord
謝謝你為主獻上
I am so glad you gave
你的獻上令我如此歡喜 


Then another man stood before you. And said remember the time
又有另一個人站在你面前 說你記得嗎?
A missionary came to your church. His pictures made you cry
有一個宣教士來到了你的教會. 他所放的幻燈片讓你流淚 .
You didn't have much money. But you gave it anyway
你當時沒有什麼錢, 但你還是奉獻了
Jesus took the gift you gave. And that's why I'm here today
耶甦用了你的奉獻,所以我我今天才會在這裡 

Thank you for giving to the Lord
謝謝你為主獻上
I am a life that was changed
我就是一個因此被改變的生命
Thank you for giving to the Lord
謝謝你為主獻上
I am so glad you gave
你的獻上令我如此歡喜 


One by one they came, As far as the eye could see
他們一個一個進前來. 眼前看到的都是,
Each one somehow touched. By your generosity
每個生命在不同的機緣. 被你的慷慨所觸動
Little things that you had done, sacrifices made
那些微小的事情. 甘心捨己的付出
Unnoticed on the earth, heaven now proclaims
當時在世上沒有人注意
And I know up in heaven
現在在天堂都要被表揚
That you're not supposed to cry.
我知道在天堂是不可能會有眼淚
But I was almost sure. There were tears in your eyes
但我發覺你的雙眼充滿了淚水

As Jesus took your hand. And you stood before the Lord
當耶穌拉著你的手. 站在主面前,
And He said my child look around you. For great is your reward
他說,孩子 看看你幫助過的人. 你的賞賜是大的

Thank you for giving to the Lord
謝謝你為主獻上
I am a life that was changed
我就是一個因此被改變的生命
Thank you for giving to the Lord
謝謝你為主獻上
I am so glad you gave
你的獻上令我如此歡喜 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

前往博客來書店

 

 

 

米達部落格導覽:歡迎來到米達想想小園地. 點此讓你逛得輕鬆喔. 希望對您有幫助

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    米達 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()